Monday, January 2, 2012

New Year 2012

sedar tak sedar dah masuk tahun 2012 kan? mcm mne dgn azam korang tahun ni..? azam tahun lepas da tertunai belom? eh, byk tnye pulak dah aku ni.. azam tahun baru ni : semoga dpt jdi lebih baik drpd tahun2 sebelumnye. bukan la nak kate tahun2 sebelum ni tak baik, juz nak jdi lebih baik. tahun 2012 ni rumah baru, tempat baru, sekolah baru, kawan2 pun baru.( tak sabar nak sekolah ) aku harap sangat member2 kat sekolah baru baik2 belaka. tak nak laa nnti ak jdi mcm sorang2 sgt. ooppss! terlupe nak cakap. rsenye daa lme gile tak post kan? biaselaa, orang sibuk kn..? ( sibuk la sangat ) ok laa, lain kali post lgi. nak post byk2 lepas ni.. haha! ( azam tahun baru )

Wednesday, June 29, 2011

nervous

nervous gila!!
esok da pertandingan puisi
 p/s : puisi? haha!
aku takut la jugak sebab ade dalila ..
siti kate budak tu hebat
ntohla..
harap boleh menang la..
doakan syud! 

Monday, June 27, 2011

apabila-lelaki-jatuh-cinta

Bila lelaki benar-benar jatuh cinta dan setia pada kekasihnya dgn ikhlas perubahan sikapnya amat mengejutkan..Hati lelaki yg dianggap keras selama ini tiba-tiba secara semulajadi menjadi selembut kapas apabila sudah jatuh cinta dgn relanya.Bahkan lelaki yg mabuk cinta sanggup berkorban dan buat apa sahaja untuk kekasihnya…Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila hatinya dilukai…Untuk melihat lelaki menangis amatlah payah…

Di antara tanda-tanda lelaki yg jatuh cinta dgn hebat ialah:

1. Dia bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kekasihnya dgn rela bukan krn terpaksa.

2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yg kuat bercakap.

3. Dia banyak menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya.

4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap.

5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.

6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa curiga.

7. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dgn kekasihnya.

8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.

9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian krn dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain.

10. Dia menjadi org yg paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.

11. Dia pandai merajuk hati krn ingin dipujuk oleh kekasihnya.

12. Dia akan mengelabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama.

13. Dia sentiasa memastikan keselamatan kekasihnya.

14. Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.

15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana dia merasa kasihnya lebih kuat drpd kekasihnya.

16. Dia tidak akan melayan perempuan lain yg tidak ada urusan penting dengannya.

17. Dia cuba meluangkan lebih byk masa dgn kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kasihnya dgn sabar.

18. Dia membanggakan kekasihnya di depan org lain.

19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dgn cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.

20. Apabila timbul org ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.

21. Dia menganggap kekasihnya sebagai org yg paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri.

22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya.

23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan airmata hanya untuk seorang perempuan.

Hawa diciptakan dari rusuk adam.Bukan dari kepalanya untuk dijadikan Pemimpinnya.Bukan dari kakinya untuk dijadikan alasnya .Melainkan dari sisinya Untuk di jadikan tempat hidupnya .Dekat dengan lengannya untuk di lindunginya dan dekat di hatinya untuk di cintainya....


 
+Follow | Dashboard